İlk turdan ipi göğüsleyen Sucuoğlu, gazete manşetlerinin de ‘başkanı’ oldu

İlk turdan ipi göğüsleyen Sucuoğlu, gazete manşetlerinin de ‘başkanı’ oldu

✏️–Gıynık Gazetesi —✏️

Ulusal Birlik Partisi’nin 2020 yılının 31 Ekim tarihinde gerçekleştirilen 11. Olağan Üstü Kurultayı’nın devamı niteliğindeki, 22. Olağan Kurultayı’nın favori adayı olarak gösterilen ve kazanacağına neredeyse kesin gözüyle bakılan Faiz Sucuoğlu, UBP’nin yeni Genel Başkanı oldu.

DERLEYEN: ELİF DÜLGER

Ulusal Birlik Partisi’nin 2020 yılının 31 Ekim tarihinde gerçekleştirilen 11. Olağan Üstü Kurultayı’nın devamı niteliğindeki, 22. Olağan Kurultayı’nın favori adayı olarak gösterilen ve kazanacağına neredeyse kesin gözüyle bakılan Faiz Sucuoğlu, UBP’nin yeni Genel Başkanı oldu.

İlk turdan ipi göğüsleyen Sucuoğlu bugün KKTC gazetelerinin manşetlerinde yerini aldı. Gıynık Gazetesi’nde “Zafer Sucuoğlu’nun” başlığı ile yer alan habere buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

“ZAFER SUCUOĞLU’NUN”

Diyalog Gazetesi bugün birinci sayfasında “Çok farklı olacak” başlığı ile Sucuoğlu’na yer vererek haberin detaylarında ise şu ifadelere yer verdi:

“İlk turdan genel başkanlığı kazanan Sucuoğlu, “daha demokratik ve daha şeffaf bir yönetim sözü” verdi.

Detay Kıbrıs Gazetesi ise bugünkü manşetinde “UBP’de Sucuoğlu dönemi” başlığı ile haberi aktarırken, “Tartışmalı, skandallı UBP Kurultayı’nda üyenin sadece %52’si oy kullandı. Düşük katılıma rağmen Dr. Faiz Sucuoğlu, ilk turdan %50’yi geçmeyi başardı” ifadeleri ile seçimdeki üye sayısına dikkat çekti.

Avrupa Gazetesi ise tabanın desteğine dikkat çekerek, “UBP’liler küstü, sandığa gitmedi” başlığı ile günün manşetinde Faiz Sucuoğlu’nun genel başkanlık haberini yansıttı.

Haberin detayında 16 bin 484 üyenin yalnız 8 bin 727’sinin oy kullandığını aktarırken katılımın %51’e yakın olduğunun ve Ersan Saner’in ‘oy vermeyin’ çağrısının UBP üyesinden destek almadığını ekledi.

Hakikat Gazetesi, Faiz Sucuoğlu’nun UBP destekçilerinden tam destek aldığı anların fotoğrafını kullanarak “UBP’nin yeni genel başkanı Faiz Sucuoğlu” başlığı gazetesinin 1 Kasım gazete manşetini okuyuculara sundu.

Haber Güneş Gazetesi ise tam sayfa Faiz Sucuoğlu’nun zaferini vererek, “Sucuoğlu Genel Başkan” başlığını kullandı. Haberin detayında ise Sucuoğlu’nun oy kullandığı an ve üyelerin tam desteğinin yansıdığı fotoğraflar kullanılarak destelendi.

Havadis Gazetesi, üç adayın yarış sonundaki el ele fotoğraflarını kullanarak, “UBP zar-zor” başlığına yer verdi. Haberin detayında ise “Ulusal Birlik Partisi üyeleri tarihlerinde görmedikleri bir kurultay süreci yaşadılar ve tüm olanlara karşın Faiz Sucuoğlu’nu başkan seçtiler” ifadelerine yer vererek diğer gazetelerden farklı bir bakış açısı yansıtarak kurultayın olağanüstü koşullarda yapıldığını ve kurultayın skandalla anılacak bir kurultay olduğuna dikkat çekti.

Volkan Gazetesi bugünkü manşetinde Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ın TAK’a yaptığı açıklamada UBP’nin 22. Olağan Kurultayı hükümeti ve AK Parti Genel Başkan Vekili Binali Yıldırım’ın ziyareti konusundaki değerlendirmelerini aktardı. Cumhurbaşkanı Tatar’ın haberinin altında Faiz Sucuoğlu’nun zaferi için ufak bir kısım ayrılması dikkatlerden kaçmazken Volkan Gazetesi “UBP’de genel başkan ilk turda seçildi; Faiz Sucuoğlu dönemi” başlığını kullandı.

Son olarak Yenidüzen Gazetesi ise “Seçim bitti, kavga bitmedi “başlığına yer vererek “Ulusal Birlik Partisi başkanlığına, bir yıl önce “ikinci tur” öncesi adaylıktan çektirilen Faiz Sucuoğlu seçildi” özetini aktardı. Yenidüzen Gazetesi bugünkü manşetinde UBP Kurultayı’na geniş yer ayırarak ‘Bağımsız vekiller’ başlığı ile de tepkilerin odağı haline gelen UBP yeni üyeleri olan Mesut Genç ve Hasan Büyükoğlu için bir kısım oluşturdu.

Öte yandan BRT 2 kanalının da ‘UBP TV’ olduğu başlığı için de gazetenin alt köşesinde bir başlık oluşturdu.

 

 

Haber Kıbrıs

Buradan Haber Kaynağına Ulaşabilirsiniz

 

 

[slide-anything id=’39937′]

Cevap Yaz